Hürriyet Bumerang

12 Ocak 2010 Salı

Gossip Girl


Yarım saat önce gossip girl bitti ve ben sonunu çok sevdim :) Blair ve Nate Gossip Girl'de en sevdiğim karakterler. İkisi yeniden çıkmaya başlayacaklar sanırım. İnşallah öyle olur :) Chuck'a da iyi oldu valla hakettiğini aldı ;):) Hiç sevmiyorum Chuck'ı çok uyuz. Gerçi acıdım biraz ama :P Biraz geride kaldım ama internetten izleyemedim vakit de yok o yüzden haftada bi defa salı günleri izleyebiliyorum cnbc-e'de :) Ayy çok sevindim ya Allah bana da Nate gibi birini göndersin :P :D Çok yakışıklı ya normalde sarışınlara ilgili değilimdir ama bazıları çok tatlı oluyo gerçekten. Bu da onlardan biri bence :) Resim biraz eski bölümlerden ama olsun :)

2 yorum:

  1. cnm bende gossip girl hayranıyım hayliyle son bölümünü izledim valla çok haklısın ii oldu Chuck ohhh cnma değsinn :)))

    YanıtlaSil
  2. aynı kafadanız karamelim :) Yes nate, No chuck ;)

    YanıtlaSil