Hürriyet Bumerang

9 Ocak 2010 Cumartesi

New Year....






Şimdi de size yeni yılı anlatcam. Yeni yılı ilk defa kankam shoppingcolic ile geçirdim :) Biz onunla yıllardır arkadaşız. Birbirimizi çok iyi tanırız ve her huyumuzu biliriz. Zevklerimiz de aynıdır :) Canımla birlikte yılbaşında çok eğlendik :) Hayatmdaki en güzel yılbaşıydı. Öncelikle 7'de kankama gittim. Yemek yedik ve sonra birbirimize hediyelerimizi verdik. Ben ona She'den koyu mavi rimel aldım. Mavi rimel almak istiodu kankam. İstediğini bildiğim için de sürpriz yaptım ve mavi rimeli aldım. Çok büyük bi hediye diil ama kankamın istediği bişeydi :) O da bana balık almış. Adını Frutti koyduk. Nerden aklımıza estiyse :) Sonra kankamın odasına gittik ve en sevdiğim uğraş olan makyaj çantası karıştırma operasyonuna başladım :) Özellikle Dior Kiss gloss süperdi ;) Sonra çerez cips falan yedik ice tea içtik. Sonra da yeni yıla girdik :) Malesef ertesi gün Ankara'ya gitceğimiz için kalamadım ve erkenden 12.30'da aldılar beni :( Ama yine de çok eğlendik :)
NOT: Bu yazıyı başka bir şekilde yazmıştım ama tam yayınlıycakken int gitti. Yarım saatlik emeğim boşa gitti :( Şimdi yeniden yazdım ama önceki daha uzundu. Neyse bu da güzel oldu :) Şaka maka 8 tane post yayınladım bugün :) Blog aşkım tuttu :) I Love Blogspot :) hahaha :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder