Hürriyet Bumerang

9 Ocak 2010 Cumartesi

Bugünkü Kıyafetim...


Bugün teyzemdeyim. O yüzden yine iphone'la kıyafet fotoğrafımı çekip koydum :) Bu üstümü 1-2 ay önce Optimum'dan aldım. Desenini falan çok beğenmiştim. Etek de Zara'dan. Aldığımdan beri gezmek için nereye gidersem hep bunu giyiyorum. Çok sevdim bu eteği :) Mümkünse benden hiç ayrılmasın :P Zara'da vardır heralde. Ben indirimden önce 70'e aldım. Ama Zara indiriminden kaldıysa daha ucuza düşmüş olabilir :) 1 haftayla indirimi kaçırdım. Eteği aldıktan bikaç gün sonra haberim oldu indirim olacağından :( Neyse artık belki Zara'ya gittiğimde indirim devam ediyosa bişeyler daha beğenebilirim :) Ayrıca da Zara'daki o ayakkabılar ne öyle . Tek kelimeyle BA-YIL-DIM :) Yüksek topuklu falan. Bir kaç sene sonra Zara'dan topuklu ayakkabı almayı düşünüyorum :) Ohooo o zaman gelene kadar çürürüm :P Diyeceksiniz şimdi bu kız ne çok konuştu, gitsin dırdırını başka bi yerde yapsın diye ama napıyım özlemişim bloguma yazı yazmayı :) Uzattıkça uzatıyorum yazıyı :D Umarım en kısa zamanda internetimiz olur da sıradaki postlarımı yayınlayabilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder