11 Eylül 2014 Perşembe

The Balm Palet

Eveet geçenlerdeki Gratis indiriminden tek bir şey aldım o da bu Balm Voyage palet.



Pasaport görünümünde tasarlanmış olmasına bayıldım :D Aynası falan da var kullanışlı yani. 



Şekildeki gibi 3 tane ruj ve 16 tane fardan oluşuyor. Ben en çok B2 ve C2 renkli farları sevdim. Ama hepsi işe yarayacak olan renkler. Rujların üçü de benlik renkler :D İndirimlerde The Balm ürünleri baya uygun fiyata geliyor öneririm :) 

4 Eylül 2014 Perşembe

Yeni Blooog: Fashion, Fitness&Recipes

Durun durun benim yeni blog açtığım falan yok hala Alışveriş Manyağı'yım :D
Eveeet sonunda canım arkadaşım İlayda'ya da blog açtırmayı başardım :D Kendisi isimden de anlaşılcağı gibi moda, spor ve yemek hakkında yazıyor(özellikle sağlıklı yemekler). Hele ki hep beraber fit olalım diye bi serisi var 3 yazısını da çok beğendimm. Daha yeni başladığı halde de gayet güzel yazıyo arkadaşım diye demiyorum ama :D Bloguna bi göz atmak için tık tık






3 Eylül 2014 Çarşamba

Bitenler




Uzun zamandır bitmiş ve birikmiş olan ürünlerim bunlar. Dün odami toplarken ayıkladım. Alix Avien çatlayan ojeyi kullanmamışım bile kendiliğinden kurumuş :D Ojelerden mor olan Maybelline'i çok seviyodum ama artık hiçbiyerde bulamam sanırım :( Beyonce Rush parfümü ve BBW küçük boy Forever Red parfümü severek aldım ama tekrar almam heralde.
Clinique High Impact rimel ise zaten evde ikinci kutusu olan bi ürün. Her bittiğinde tekrardan alacağım bir ürün favori rimellerim arasında kendisi.  

1 Eylül 2014 Pazartesi

The Simpsons for MAC

Bu koleksiyonu görür görmez aşık oldum. Uzun zamandır MAC'ten alışveriş yapmayışımı bu ürünlerden en az birini alarak bitirmek istiyorum. Türkiye'ye geldi mi bu koleksiyon?




Feel like a princess

Yeni bir haftadan herkese merhabaaa!! Normalde sendromlu geçirdiğim pazartesilerden farklı olarak bugüne çok enerjik başladım. Çünküü geçen hafta canımın spor yapmak istemeyişini ve tembelliğini bir kenara bıraktım. 2 hafta önce spora başlamıştım ancak bu hafta hiç yediklerime dikkat etmedim. O yüzden yeni güne uyandım ve yeniden sağlıklı yeme düzenimi oluşturdum.
Herneyse bu postumla haftanın ilk kombinini paylaşmak istiyorum. Dün ailemle Fenerbahçe'ye giderken geçen ay aldığım çok sevdiğim kabarık eteğimi giyme fırsatı buldum sonunda. Nedense bu eteği giyince kendimi prenses gibi hissediyorum :) Çok sevdiğim bu eteği seneye yazın da daha çoook üstümde görebilirsiniz şimdiden uyarmadı demeyin sonra pasaklı her gün aynı eteği giyiyo demeyin :D
Herkese sendromsuz pazartesiler :*




Bu resmi de eteğin kumaşını görmeniz açısından koydum. H&M'de hala var bulabilirsiniz bence çok güzel bi etek. Kendini prenses hissetmek isteyenlere :)
Bluz: Zara
Etek: H&M
Ayakkabı: H&M
Halhalım da çok sevdiğim arkadaşımın bana Bodrum'dan getirdiği hediye :)

30 Ağustos 2014 Cumartesi

Tarif: Etimek Tatlısı

Uzun zamandır yazı yazmayışımdan sonra bi tarifle size merhaba diyeyim dedim. Beni mazur görün :) Son zamanlarda tatlı yapmaya çok meraklıyım. Her zaman öyleydim gerçi ama bu aralar bunu icraata döküyorum çok fazla. Şimdi size ilk tarifim etimek tatlısı. Arada annem yapıyo güzel oluyo tadı.
Şimdi gelelim malzemeleree:


1 su bardağı şeker 
2 bardak su
Vanilyalı puding (tercihe göre değişir ben en çok vanilyayı yakıştırıyorum)
Krem şanti
1 paket Etimek (tuzsuz olmasına dikkat edin)




Öncelikle şeker ve suyu bir cezvede kaynatıyoruz. Sonra etimeklerin ilk katını diziyoruz. Şeker ve su kaynayınca etimekleri ıslatıp yumuşatıyoruz. Onun üstüne pudingin yarısını döküyoruz. Daha sonra yine ikinci katı dizip tekrardan aynı işlemi uyguluyoruz. Yalnız ikinci katın etimeklerini başka bir kapta ıslatıp üstüne koyduğumuz için parçalanmaması için dikkat etmekte fayda var. Benimki mesela fazla yumuşamış parçalandı geçirirken :D


En son da üstüne krem şantiyi döküp kapatıyoruz. İsterseniz üzerine damla çikolata, antep fıstığı, hindistan cevizi vb. koyup süsleyebilirsiniz. Afiyet olsuuun :)

6 Ağustos 2014 Çarşamba

Wedding Dress

Geçen hafta kuzenimin düğünü için Gaziantep'te idik. Midemiz kebaptan baklavadan geçilmedi anliycağınız :D Bu konuyu geçelim asıl bu postun amacı düğünde giydiğim elbise. Benim dayım terzi ve bu konuda çok iyidir. Bu elbiseyi de bana mezuniyetim için dikmişti. Mezuniyette giydiğimde çok övgü aldım ve hem elbiseyi sevdiğim için hem de gereksiz masraf yapmamak amacıyla düğünde de bu elbisemi giydim :) Rengi mavinin en göz alıcı tonlarından biri olan saks mavisi. Ben gümüş rengi çanta ve ayakkabıyla kombinledim. Zaten gümüş rengini çoğu renge yakıştırırım. Bakalım siz beğenecek misiniz düğün seçimimi :)