27 Şubat 2015 Cuma

The Body Shop

Herkese merhaba :)
Yılbaşında faydalandığım indirimlerden biri TBS idi. Ben çileği çok sevmeme rağmen bir değişiklik yapıp mandalinalı seti aldım. Tamam kabul ediyorum baya geç bir post olmuş ama aynı set hala vardır diye düşünüyorum :D




Öncelikle yılbaşına özel ürettikleri karton poşeti çok beğendim. Kırmızı falan tam Christmas ruhunu yansıtmış. Tek kötü yanı ekstra ücret istemeleri ancak o da 1-2 TL fark ettiği için fazla sorun olmadı.


Mandalinalı sete aşık oldum ben. Duş jeli ayrı, body butter'ı ayrı güzel kokuyor. Tofitaların içindeymişsin gibi bi his bırakıyo :D Peeling ise haftada bir duştayken uygulanıyor. Bu setin ben en çok çilek, mandalina, çikolata ve hindistan cevizli olanını seviyorum. Kesinlikle öneririm :)

25 Ocak 2015 Pazar

Outfit of The Day

Geçen hafta uzun zamandır kalmadığım kuzenimde kaldım ve birbirimizi ne kadar çok özlediğimizi farkettik. Fırsat bulmuşken dışarı çıkalım hava alalım dedik. Tabi ben hazırlıksız gittiğim için yanımda hiç kıyafet yoktu ve kuzenimin dolabından giyindim. Sadece pantolon bana ait :D Bu kazak altından gömleği sarkıtmak güzel oldu ne dersiniz? Mango'da bu tarz kendinden altına gömlek giymişsiniz gibi duran kazaklar var onlara bakabilirsiniz kolay yoldan :D 







22 Ocak 2015 Perşembe

Diyete Bağlı Kalma Tüyoları





Benim canııım arkadaşım ilayda daha önce instagram'da da söylediğim gibi youtube kanalı açtı. Çok güzel makyaj videoları var ve yeni bir seriye başladı: Diyet. Ben çok beğendim ilk videosunu yararlı bilgiler vermiş bize. Size de öneririm bu videoyu izlemenizi. Kanalı beğenirseniz takip etmeyi unutmayııın :) İlayda: ilosundunyasi

Bu arada beni de takip etmek için Youtube: aysegulcandan

İnstagram: ilosundunyasi, aysegulcandannn

18 Ocak 2015 Pazar

Victoria's Secret Coconut Passion

Hindistan cevizi ve vanilya kokularına ne kadar bayıldığımı bilen bilir, geçenlerde indirimde bu Coconut Passion seti indirimde çok çok uygun bir fiyata bulunca direk aldım tabii ki. Uzun zamandır istiyodum vücut parfümünü, vanilyalı VS vücut spreyim bitince, hazır da bu 3lü seti görünce tam isabet dedim. Bu kokuyu kesinlikle öneriyorum. Fırından yeni çıkmış kurabiye gibi etrafta gezmeyi seviyorum :D
Genelde aldıklarımı paylaşabildiğim kadar instagramda paylaşıyorum takip etmek isterseniz aşağıya koyuyorum kullanıcı adımı :)
Youtube kanalım için: Ayşegül Candan
Instagram: aysegulcandannn




8 Ocak 2015 Perşembe

Çantamda Ne Var

Herkese merhabaa, bildiğiniz gibi youtube kanalımı yeni açtım ve kendimi geliştirmeye çalışıyorum. İkinci videomu geçen gün yükledim. Siz de bakmak isterseniz ve izlerseniz çok sevinirim. Olumlu/olumsuz tüm yorumlarınızı bekliyorum. Youtube kanalı olanları da takip etmeyi çok isterim :) 
Beni Ayşegül Candan olarak bulabilirsiniz. 


4 Ocak 2015 Pazar

Maybelline Baby Lips

Önceleri ülkemizde yokken herkesin merak ettiği, yurtdışına giden yakınlarına sipariş ettiği makyaj ürünü olan Maybelline Baby Lips bu sene ülkemize geldi. Ben de ilk başlarda almasam da sonradan merakıma yenik düştüm ve 3 rengini birden aldım :O Bendeki çeşitler Pink Punch, Cherry Me, Hydrate.



İlk olarak Pink Punch'ı yorumlayayım. Birkaç kat sürdüğümde dudaklarıma şeker bir pembelik veriyor. Kokusunu tam olarak çıkaramadım ama frambuaz mı desem, şeker mi desem bilemedim ama güzel bir koku olduğu kesin. Yapısı da yumuşak, dudakları yumuşatıyor.


İkincisi ise Cherry Me. Benim en sevdiğim bu çünkü vişne kokusunu aşırı derecede seviyorum. Herkesin bildiği vişneli Nivea lipbalm ve The Body Shop Cherry Lip Butter favorimdi, bunu da çok sevdim. Kokusu, yapısı, rengi her şeyiyle çok güzel. Parlak bi yapısı var, Pink Punch kadar olmasa da bu da biraz renk veriyor. Bence her şeyiyle kararında.


Sıra geldi en az sevdiğimee... Bu Hydrate olanı kabının rengine vurularak aldım. Limonlu gazoz gibi bi kokusu var. Başta bu koku hoşuma gitse de sonradan sevmemeye başladım acaba diyorum çocukluğumdan kötü bi anım falan mı var :D Ne zaman sürsem çocukluğum geliyo aklıma çünkü. Bunun renksiz olması güzel ama dudaklarım çok çatladığı zamanlarda sürdüğümde yakıyo. Çözemedim nedenini ama elim pek gitmiyor.


Sizin favori Baby Lips'iniz hangisi? :)

29 Aralık 2014 Pazartesi

Bitenler


En son bitirdiğim ürünlerim bunlar. Çoğu eski ürünler ama bu aralar birçok ürünüm bitmeye başlıyo aralarına yenileri eklenicek.
Kısaca söylemek gerekirse bi ürünün özelliklerini en iyi bildiğimiz zaman bitirdiğimiz zamandır. Bu yüzden ürünleri yorumlamanın şimdi tam zamanı diye düşünüyorum. 
İlk olarak gözbebeğim Chloe parfümüm, bitmesi beni yasa boğdu. Fiyatı Türkiye'de çok pahalı olduğu için almıyorum. İndirimde denk gelirsem ya da yurtdışına giden bi yakınım olursa sipariş edicem. Kesinlikle öneririm çok feminen bi koku. 
Sonraki gözde ürünüm The Body Shop Cherry Lip Butter. Ben bu lip balm'a hastayım. İki kutu hindistan cevizlisini bitirdim bi de bu vişneliyi. Çok güzel tofita gibi kokuyo ve dudakları yumuşacık yapıyo. Tek kötü yanı tereyağ gibi bi kıvamı olduğu için kış aylarında fazla katılaşıp yaz aylarında fazla eriyip cıvıklaşıyo. Bunun dışında süper bir ürün. Şeker ve vişne kokusu seviyosanız kesinlikle alın bundan iyisini bulamazsınız. 
Flormar rimel yıllar önce bana firma tarafından gönderilmişti. Sanırım şu an satışı yok o yüzden fazla yorumlamaya da gerek yok. Sadece o zamanlar sevdiğimi hatırlıyorum bu rimeli.
Bilmem hatırlar mısınız 5-6 sene önce She diye bi marka vardı. Paketleri falan çok güzeldi genç kızlar bayılırdı. Ben de hatırlıyorum ortaokuldaydım ve her dershane çıkışı parfümeriye gidip ürünlerini denerdim, en sevdiğim ürünler krem farlardı iki rengini almıştım ben. Güzel günlerdi şimdi anıları yad etmek güzel oldu :D She Fat Lash de aynı şekilde artık üretilmediği için fazla yoruma gerek yok. Rengi mükemmeldi ancak yapısı çok kuruydu hatırladığım kadarıyla kirpiklerden dökülüyodu, şimdilerde çok daha iyi kalitede renkli rimeller var ama tabi o zaman tek seçeneğimizdi diyebilirim. Bu arada She markasının en sevdiğiniz ürünleri neydi paylaşırsanız çok sevinirim hep beraber hatırlamış oluruz :)
Watsons'un renksiz olan ama sürünce pembeleşeb lipbalmını da çok severdim. Güneş korumalı bi üründü ama ben bitiremeden bozuldu ve çöpe gitti. 
Golden Rose'un bu ojelerini hiç sevmiyorum ve bu renklerin de yapıları hoşuma gitmedi. Kesinlikle almayın özellikle pembe ve turuncuyu 4-5 kat sürseniz de tırnağı kapatmıyo üstüne üstlük kötü bi görüntü oluyo.
Essence ojeleri severim bu renkleri de cıvıl cıvıldı, rastlarsanız alın derim ben.
Ve Sephora'nın glitterlı mor ojesi. Çok severdim ama bitti ve daha da görmedim Sephora'da. Tekrar bi bakmak lazım aslında belki vardır Sephora ya da başka markalarda.
Eveet bitenler yazım böyleydi. Umarım güzel ve ayrıntılı açıklayabilmişimdir hepsini :)