Hürriyet Bumerang

22 Eylül 2016 Perşembe

Sephora Happy Birthday Blush :)


Herkese bulutlu ve kapalı bi sabahtan merhabaa :)
Bugün sizlere doğum günümde bana hediye edilen Sephora allıktan bahsetmek istiyorum birazcık.


Kutunun içinden gördüğün gibi bir allık boyutunda paket çıkıyor. Bu paket de iki renk allık içeriyor. 
Bu allık kutusu minicik olsa da çok şık bence. Her zaman derim sadelikten yanayım diye :) Bu da o şekil siyah parlak zemin üzerine Sephora yazısıyla hoş duruyor. 


Renklerden biri turuncu tonlarda bir diğeri ise toz pembe. Bildiğimiz Barbie pembesi ben hayran kaldım. Turuncu olan da baharlık bir renk. Kutunun aynası olması artı bir özellik, büyük ayna bulunamadığı zamanlarda allığı düzeltmek için kullanılabilir veya sadece aynasına bakmak için bile kullanabilirsiniz. Üzerindeki Happy Birthday yazısı ise Sephora tarafından düşünülmüş ayrı bir incelik bence. Ben yazısı silinmesin diye düz kısımlarından kullandım ancak elbet birgün silinecek o yazı :( 





Koldaki swatch bu şekilde. Turuncunun pigmentasyonu orta derecede ancak pembenin çoook kötü. Beni hayal kırıklığına uğrattı. Koluma sürdüm üzerine üflediğim gibi uçtu gitti. Yani kendini pek belli etmeyecek gibi gözüküyor :( Neyse artık ben de bakar bakar dururum artık :)

2017'de doğum günü hediyesi ne olacak acaba çok merak ediyorum :)

Sevgiyle kalınn :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder