Hürriyet Bumerang

28 Ocak 2010 Perşembe

AVATAR


Dün Balıkesir'den çok yakın tanıdıklarımız geldi. Çok özlemişim onları ya :) Hasret giderdik iyice. Bugün de o bebeklik arkadaşımla Avatar'a gittik. Çok eğlenceliydi. Bitkiler, kurşunlar, cisimler falan üzerime geliyo gibi hissettim :) Çok güzeldi film. İzlediğim en iyi filmlerden biriydi. Yalnız çıkışta 3D gözlükleri geri aldılar ona uyuz oldum. Arkadaşım gittiğinde almamışlar onlardan. Aynı yerde gittik hem de :S Bir de filmde arkamızda uyuz kızlar vardı. Koltuığa vurup duruyolardı. Filmi izliyo olmasaydım ve o kadar insan olmasaydı kavga etcektim resmen. Acayip sinirlendim ya :@ Neyse bu iki şey dışında her şey güzeldi :) Bir de Marks&Spencer'da lacivert, kırmızı, beyaz çizgili tunik beğendim. İnşallah alabilirim. Neyse artık herkese iyi akşamlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder