Hürriyet Bumerang

15 Ocak 2010 Cuma

Bourjois Paris

Boyner'e gittiğimde dikkatimi çeken markalardan birisi Bourjois. Bazı makyaj malzemelerini ve kaplarını beğeniyorum. Ama henüz bir ürününü alamadım. İnşallah kısa bi zamanda alabilirim.


İşte Bourjois logosu :) Çok tatlı pembe pembe.
İşte testerını elimde denediğim ve çok beğendiğim eyeliner'lar. Mavisi ve moru çok hoş. Tabi mavisi daha canlı bi renk :) Benim göz rengime mor daha çok gider ama yine de mavi de hoşuma gitti. Artık alırsam o zaman karar veririm :) Umarım en kısa zamanda blogmda bu eyeliner'dan görebilirsiniz :)



Bunlar da rimelleri. Renkli galiba. Unuttum bunun renkli olup olmadığını :)



Ve ojeler. 2 yıl önce bu ojeleri dergide gördüğümde çok beğenmiştim. Almak istemiştim ama nerde satıldığını bilmiyodum :) Ortadaki pembe renk çok tatlı. Güzelse bundan da alabilirim. Bunlardan kullanıp beğenen veya beğenmeyen varsa söyleyebilir mi? :D

5 yorum:

  1. ben o pembe ojeyi kullanıyorum inanılmaz derecede parlak süper bişey hiç dökülmüyo uçlarından çatlama falan yapmıyo fiyatı da sanırım 15 tl idi.

    YanıtlaSil
  2. ben de bugün sordum boynerde 18 dedi :)

    YanıtlaSil
  3. bende eyeliner'ını kullanıyorum asla vazgeçemiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. evet geçen gün arkadaşımla alışveriş merkezine gittiğimizde o da aldı ve beğendi ben de almayı düşünüyorum o eyeliner'dan :)

    YanıtlaSil
  5. Ben rimelini kullanıyorum kullandığım en iyi rimel diyeblirim rossmanda 28 lira cheapsmellsden yaklaşık 8 liraya alıyorum:)

    Yeni bloguma göz atmak isterseniz http://alisverisdellysi.blogspot.com/

    YanıtlaSil