Hürriyet Bumerang

9 Ocak 2010 Cumartesi

Ankamall



Hele şükür Ankamall'daki fotoğrafımı koyabildim. Abim ve ben :) Çok seviyorum abimi ya. Dünyanın en iyi abisi bana göre :P :D gerçekten de tanıdığım herkes abi ablasıyla kavga dövüş içerisindeler. Bizse yılda ancak bi veya iki kere tartışırız o da büyük bi tartışma olmaz :) Ankamall'da Avatar'a gitcektik ama yer yoktu :( O yüzden Dabbe 2'ye gittik. Güzel diildi tabi ki. Hele 1'e göre iyice berbattı ve neyin ne olduğunu anlayamadım bi türlü :) Ordan çıkınca Starbucks'a gittik. Abim Caramel Hot Chocolate aldı, ben de Toffee Nut ve Socher diye bi çikolatalı pasta aldım. Ben de abim de karamel manyağıyız. Ben de Caramel Hot Chocolate alcaktım ama Toffee Nut'ı merak etmiştim :) İkisini de çok beğendim. Özellikle karamelliyi. Sephora ve MAC'i zaten önceki yazımdan birinde anlattım tekrar anlatmama gerek yok :) Çok eğlendim o gün ya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder