Hürriyet Bumerang

12 Nisan 2010 Pazartesi

Flormar Makyaj Fırça Seti

Bugün çok mutlu oldum çünkü ne zamandır fırça istiyodum ve bugün de bizim buradaki makyaj, iç çamaşırı, toka vs. şeyler satan yerden makyaj fırça seti aldım :) MAC kadar güzel olmasa da bu da kötü değil yani :D Demin allık fırçasını denedim. MAC allığımı da ilk defa sürmüş oldum :)





Bu arada bu fırça concealer fırçası fln mı yoksa far fırçası mı ben pek bilmiyorum :) İnternette gördüğüm concealer fırçalarına da benzettim. :D

10 yorum:

  1. Çok güzelmiş canım, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. çok güzellermiş güle güle kullan,bana yine flormar yolu gözüktü :)

    YanıtlaSil
  3. deniz: hmm tüh ben concealer kullanmam ama :/
    prettyflower: bence de ucuz ama fazla kalitesiz olmayan bi fırça istiyosan doğru flormar'a :D

    YanıtlaSil
  4. Bende alıcam flormarla girişi yapıyım diyorum sonra Mac'le devam edicem:D:D
    Rica etsem ayrıntılı resimlerini koyarmısın canım.

    YanıtlaSil
  5. bence de yani ben de öyle düşündüm bu allık fırçasını bi süre kullanıyım ayrıca mac fırça için para biriktiriyim diye bunu aldm :D kusura bakma çok geç görmüşüm yorumunu bikaç gün içinde resimleri çekip koyarım :D

    YanıtlaSil
  6. flormar ın makyaj fırçası yok diye biliyodum peki cnm sen neredeki flormardan aldın bi de yumuşakmı fırçaları

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan.

    Bende gittigidiyordan asimasi 22 parça makyaj fırça seti aldım, çok kaliyeliler. Onlardan da tavsiye edebilirim

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, aynı fırçadan bende de var. Flormar bu ürünü dudak fırçası olarak satışa sundu. Hatta kendi intrnet sitesinde de öyle yazıyor. Fakat ben concealer fırçası olarak kullanıyorum. Çünkü dudak fırçası için çok kalın bir fırça. Ayrıca far için de fazla sert. Bu yüzden en ideali concealer diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil