Hürriyet Bumerang

18 Ocak 2015 Pazar

Victoria's Secret Coconut Passion

Hindistan cevizi ve vanilya kokularına ne kadar bayıldığımı bilen bilir, geçenlerde indirimde bu Coconut Passion seti indirimde çok çok uygun bir fiyata bulunca direk aldım tabii ki. Uzun zamandır istiyodum vücut parfümünü, vanilyalı VS vücut spreyim bitince, hazır da bu 3lü seti görünce tam isabet dedim. Bu kokuyu kesinlikle öneriyorum. Fırından yeni çıkmış kurabiye gibi etrafta gezmeyi seviyorum :D
Genelde aldıklarımı paylaşabildiğim kadar instagramda paylaşıyorum takip etmek isterseniz aşağıya koyuyorum kullanıcı adımı :)
Youtube kanalım için: Ayşegül Candan
Instagram: aysegulcandannn




10 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini, coconut passion'ı ben de deneyip beğenmiştim. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederiim, kesinlikle öneririm almanı :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir alışveriş olmuş bayıldıııım, güle güle kullan canım ^-^ Seni takipteyim banada bekleriimm ^-^ sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bu kokuya bayılıyorum gerçekten bir de o kadar kalıcı ki ! ):

    YanıtlaSil
  6. Benimde bayıldığım ürünler gerçekten. Bloğun çok hoş, takibe aldım. Bana da gelirsen çok sevinirim. :)) www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil
  7. kozmetik ürünlerinde özellikle buypasa.com da günlük veya haftalık kampanyaları oluyor markaların. bi göz atmanızı öneririm:)

    YanıtlaSil