Hürriyet Bumerang

25 Ekim 2009 Pazar

Yeni UGG'larım.




Dün annemle Kadıköy'e çizme almaya gittik. Birkaç haftadır aklımda ugg bot vardı. Alsam mı almasam mı kararsız kalmıştım. Aslında geçen sene pek sevmiyordum bu botları ama bu sene daha bi sevmeye başladım. Her mağazada ayrı ayrı denedim. Benim aldığım yerde 200den 150ye düşmüştü. 300 lira olan yerde de denedim ama aldığım yerdeki en iyisiydi. ASlında ben mavi gri arası bir renk istiyordum ama okulda giyemeyeceğim için taba rengi aldım. Zaten asıl rengi de oymuş ugg'ların. Neyse aldık ugg'ları. Sonra da Marpop'a gidip oturduk. Waffle aldım kendime. Waffle'ı güzeldi ama sos seçeneği fazla yoktu. Sadece çikolata, beyaz çikolata, fındık ve antep fıstıklı sos vardı. Ayrıca farklı çeşitlerde salepleri de varmış. Çikolatalı, karamelli, bademli vs.. Yani ben beğendim. Fazlada kalori almış oldum ama eritirim heralde :)

6 yorum:

  1. gule gule kullan canım ama 150 den daha ucuza satan yerler vardı kadıkoyde onlarıda denedın mı nasıldı kalıtelerı?

    YanıtlaSil
  2. ya 69 lira olanlar vardı onlar kalitesiz görünüyodu bnm aldığıma benzemiyolardı. Ben de hiç denemiyim dedim. :D

    YanıtlaSil
  3. cnm aynısının biraz açığı bende var:)) güle güle kullan

    YanıtlaSil