Hürriyet Bumerang

4 Ekim 2009 Pazar

Dün giydiklerim

Aslında fotoğraf çirkin çıktı ama giydiklerimi görün diye bulanık resmi koycam. Lütfen kusura bakmayın bi dahakine daha iyi bi fotoğraf çekip koyarım.
Sarı bol bluz: Collezione
Beyaz pantolon: LC Waikiki
Ayakkabı: Kadıköyden
Çanta: Yengemin hediyesi
Yengem çantayı hediye etti. Peki ben takmadan durur muyum? Hemen aldım çantayı koluma hadi dışarı çıkalım dedim. Zaten alışveriş yapcaktık. Çantam yoktu iyi oldu bu çanta. :D Alışverişe gittik ve yine Waikikiden çanta aldım. Üstüne üstlük bi mağazadan da iki tane uzun hırkalardan aldım (sonunda amacıma ulaştım :D) biri siyah biri mavi. Çok yakında onları da koyarım bloga :D Yani dün benim gezme günümdü :D Çok mutlu oldum alışveriş yapınca :D
Bu arada geçen gün bahsettiğim Miss Alix parfümün yanında çıkan hediye mini lipglossun fotosunu çektim. Renk tam deil ama olsun idare edin :) Gördüğünüz gibi boyu minicik :)









2 yorum:

  1. Giydiklerin çok şeker canım yeni rujunda hayırlı olsun =)) sonunda istediğin hırkalardan almışsın güle güle giyin :)

    YanıtlaSil