Hürriyet Bumerang

4 Ekim 2009 Pazar

Cristian Louboutin Ayakkabılar

Bu Christian Louboutin ayakkabılar birden aklıma geldi. Bugün baya bi ayakkabı aşkım tutmuştu :D Bloga da yazı yazmayı özlemiştim. Bi ayakkabı yazısı yazayım dedim. Google'da ararken bunları buldum ve en çok beğendiklerimi sizlerle paylaşıyorum. Çok güzel ayakkabılar ya. Bir an önce büyüyüp bu tür ayakkabılardan giymeyi çok istiyorum. Christian Louboutin olmasa bile bunlara benzer olsun :D Ben içlerinden en çok çizmeleri, koyu pembe(kırmızı gibi olan değil) ve lacivert ayakkabıları ve topuğu ve tabanı taşlı olan siyah ayakkabıları beğendim. Özellikle ona vuruldum. Tam istediğim türden ayakkabı. Ama tabi bu ayakkabılardan giymek için 3 yıl daha beklemem gerekicek :( Bir an önce büyüyüp topuklu ve güzel ayakkabıları giymek istiyorum :D:D Eh ben resimleri koydum size de doya doya bakmak kalıyo :)
















































2 yorum: