Hürriyet Bumerang

4 Ekim 2009 Pazar

Cherryculture

Demin http://vespagirlmakeup.blogspot.com/ da Cherryculture diye bir site gördüm. Makyaj alışveriş sitesiymiş galiba. Ben de merak ettim girdim. Aman Allahım ne kadar güzel şeyler vardı. Farlar, glosslar fln :D Neyse ben beğendiklerimi göstereyim siz de karar verin güzel mi değil mi.





































Özellikle ilk resimdeki ojenin rengi, cupcake şeklindeki lip balm (böyle deniyo galiba) ve renkli eyelinerler çok hoşuma gitti. Bir de üstünde jelly pong pong yazanın kabı çok tatlı. Benim beğendiklerimin çoğu zaten kabı için :) Of ya ama ben bunları alamam annem internet sitesinden alınan şeylere güvenmez :( Keşke alabilmemin bi yolu olsa. Bunlardan kullanıp da beğenen veya beğenmeyen var mı?

3 yorum:

  1. Hepsi çok şirin ya sırf görüntüsü için alırım çünkü ben makyaj yapmıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ben de fazla yapmıyorum yaşım gereği :D sadece bazen çok heveslenip evde yapıp siliyorum yapıp siliyorum :D ama harbiden de kapları çok şirin :)

    YanıtlaSil
  3. gratiste cupcakeli balm satıyormuş bende gratis gratis gezip duruyorum çünkü benim annemde internet üzerinden alışveriş yapmama izin vermiyo güvenmediği için

    YanıtlaSil