Hürriyet Bumerang

7 Kasım 2009 Cumartesi

Pempe Flormar ojem

Biliyorum yine uzun zamandır blogumu ihmal ettim. Haftaiçleri dersler yüzünden fazla açamıyorum, açsam bile sadece kim ne yazı eklemiş ona bakabiliyorum ancak. Geçen haftasonu da teyzemde olduğum için yazı ekleyemedim. Neyse asıl konuya dönelim. Geçen hafta kankamla Capitol AVM'ye gitmiştik. Ordaki Watsons'dan bi Rimmel Royal Class lipgloss aldım bir de flormarın bu pembe ojesini. Ojenin rengine bayıldım. Zaten bana pembe denince havalara uçarım, hele bir de bu tonlarda olunca iyice seviniyorum :) Flormar'ın ojelerini zaten çoğunuz biliyosunuz. En çok kullanılan ucuz oje markalarından biri. Tek kat sürülünce tırnağın beyaz kısmı belli oluyo. Benim tırnağımdaki iki kat sürülmüş hali. Tırnaklarım da uzun olduğu için pek bi tatlı geldi bu oje bana. Bitince kesinlikle tekrar alacağım ürünler arasında :)
Bu arada sabah gloss'un resmini çekmeyi unuttum. bu yüzden onu yarın koyacağım. Ve oje dışında kankamla giydiklerimizin resmini de koycam bloga. Neyse birazdan onu da koyarım. :) Herkese iyi akşamlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder