Hürriyet Bumerang

2 Ekim 2009 Cuma

Uzun bir aradan sonra...

Öncelikle hepinizden özür diliyorum. 2 haftadır bloguma bir şey yazamasam da takip ediyorum. Aslında geçen hafta yeni aldığım Miss Alix parfümümü koycaktım ama laptopta internet gittiği için koyamadım. Şu an eski bilgisayardayım o yüzden parfümün resmini internetten bulup koycam. Her seferinde bir aksilik oluyo. Ya yorgun oluyorum ya blog açılmıyo ya internet yavaş oluyo zamanım olmuyo vs. Hazır birşeyler yazmışken parfümü de koyayım.


Aslında yanında minik boy lipgloss hediyeliydi. Çok tatlı bi kahverengi. Boyu minicik, işaret parmağımın yarısı kadar :) Ama resmi koyamicam çünkü resimler atılmıyo bu bilgisayara.
Bu arada haftaiçleri internete giremicem. Sadece haftasonları yazı ekleyebilirim. Neyse hepiniz hoşçakalın :D

2 yorum: