Hürriyet Bumerang

19 Ekim 2015 Pazartesi

Sephora Farlar

Herkese merhaba,
Bugünkü yazım Sephora farlar hakkında olacak. Bu iki farı da indirimden almıştım ben. Özellikle ikisinin de mat olması çok hoşuma gitti.


Kahve tonlu olanın adı Cocoa Powder. Çok güzel bir tonu var ve göz kapağında eyeliner ile beraber harika duruyor. Tamamen simsiz, ışıltısız. Farın üzerinde ise güzel bir şekilde Sephora logosu var. Klasik seriden olduğu için Sephoralarda bulabilirsiniz diye umuyorum. Aslında bir fara çok para vermem ama indirim dönemlerinde çok uyguna düşüyor fiyatı. Bulursanız alın derim.


Gri olan ise mat yapıda olan Addicted To You rengi. Üzerinde görebileceğiniz gibi çiçek desenleri var. Bence çok hoş bir görünüm kazandırmış fara. Tabi kullandıkça o görüntü gidecek. Olsun yapısı, rengi, sürümü her şeyi çok güzel. Ama özel seri ürünü olduğu için artık yok Sephora'larda.


Genel olarak ben bu seriyi beğendim. İndirim dönemlerinde beğendiğim renkler olursa almaya devam edeceğim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder