Hürriyet Bumerang

31 Ekim 2015 Cumartesi

Essence Lipstick 05 Cool Nude


Herkese merhaba,
Geçtiğimiz yaz yani birkaç ay önce Gratis'te dolaşırken aklımda olan bu ruju aldım. Essence'in bu nude serisi rujlarını çok merak ediyodum. En çok beğendiğim ise bu 05 numara olan Cool Nude isimli ruj. Rengi çok güzel tam sonbaharlık, yazdan sonbahara yatırım yapmışım :) Gelin dudakta nasıl durduğuna bakalım.


Dudakta duruşu bence çok güzel. Çünkü yumuşak bir yapısı var. Çizgilere dolan bir görünüm oluşturmuyo.Ton olarak da pembemsi kahve ama içinde lila tonu da bulunduruyo. Renk açıklamada hiç iyi değilimdir biliyorum ama benim gördüğüm bu :D Koyu göz makyajı yaptığınız bir günde sizi kurtaran, uğraştırmayan, hafif bir ruj seçeneği olabilir. Tek kötü yanı yapısı yumuşak olduğu için 1-2 saat dayanıyor. Onun dışında eksik bi yanını görmedim ben. Fiyatı da çok uygun, 8.50 TL. Gratislere bi bakın derim. 
(Not: Cildimde hiçbişey yok. Yakın çekim olduğu için belli olan minik kızarıklıklar için kusura bakmayın.)


1 yorum: