Hürriyet Bumerang

29 Ekim 2015 Perşembe

Benefit The Rich is Back

Herkese merhaba,
Oldum olası Benefit ürünlerini çok sevmişimdir. Bu nedenle geçtiğimiz kış Sephora indiriminde özellikle Benefit set yakalayınca çok sevinmiştim. İçinde 4 tane far, 1 adet aydınlatıcı, bir fırça, bir They're Real rimel (en sevdiğim), bir de Inferno isimli mini lipgloss var.




4 tane farın 3 rengi günlük renkler, ancak yeşil olanı kullanmıyorum. Hem günlük olarak koyu far sevmiyorum, hem de dağıtması zor geliyo. Yapısını sevemedim yani.


Gimme Fever isimli aydınlatıcı güzel, renk olarak da yapı olarak da. Ama benim sevmediğim bi gül kokusu var. Normalde Mary Lou kullandığım için bunu nadiren sürüyorum.



They're Real tabi ki hayatımın rimeli. Bu rimele olan aşkımı kelimelerle anlatamam. Hem uzatıp hem dolgunlaştırma işini layığıyla yerine getiriyo, bir de dökülme yapmadığı için her kadında bulunması gereken bir rimel bence. Fiyatı biraz pahalı ama bu küçük boyun bana 3 ay yettiğini düşünürsek, e bi rimelin ömrünün de 3 ay olduğunu düşünürsek; küçük boyunu almak çok mantıklıca bir hareket olur bence. Hem makyaj çantalarınıza da kolayca sığar :)
Minnak lipgloss ise çok sevimlii. Lipgloss insanı olmadığım için çok kullanmıyorum ama güzel bi lipgloss bence. Hem gül kokusu seviyosanız bunu da kullanmayı seversiniz. Beni biraz rahatsız ediyo kokusu ama güzel yine de.


Genel yorumum olarak; ben bu seti orta derecede sevdim. Tabi ki de indirimde olmasaydı almazdım. Bunun yerine Benefit'in çok daha güzel setleri var, onları deneyin derim.
Benefit setleri demişken, Hoola seti hala mağazalarda var mı, bi bilgisi olan haber verebilir mi bana? :)
Herkese iyi tatiller diyorum ve hepinizin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nı kutluyorum <3 p="">

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder