Hürriyet Bumerang

11 Ekim 2015 Pazar

Flormar Supermatte Lipstick 205 Peach Pastel

Herkese merhabaa,
Yine uzun bir süre blogdan uzak kaldım. Bu durum bir süre de böyle olacak gibi duruyor çünkü bu sene okulum yan dal yapmaya ve staj yapmaya başladım. Kendime ayıracak pek fazla vaktim kalmadı anlayacağınız. Ama yine de hazır haftasonuyken fotoğrafları yazdan beri bekleyen rujumun posunu yapayım dedim. Hem blogumu da boş bırakmamış olurum.
Rujumu yazın ya da ilkbaharda Gratis'ten almıştım. Bu tonlarda ruj arıyordum ve indirimde çok çok uygun bir fiyata görünce aldım. Rengi gerçekten çok güzel, tam bir peach pastel :D Bahar ve yaz aylarında şeftali tonlu makyaj yaptığınızda kullanmanız için ideal. Ayrıca ben bu serinin yapısını da çok beğendim.




Sizin var mı bu seriden beğendiğiniz ve önerebileceğiniz renkler? Yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder