Hürriyet Bumerang

20 Ekim 2015 Salı

Flormar Twistup Lipstick: Mauve

Herkese merhaba,
Bugünkü konumuz bir ruj. Hem de sonbahara çok yakışacak bir ruj :)
Ben ne zaman sonbahar-kış ayları gelse bordo rujlarıma sarılırım. Eminim birçoğunuz da benim gibisinizdir. Bu ruj da geçen kış aldığım rujlardan biriydi. Flormar indiriminden iki tane almıştım. Şu an elimde 3 tane var. Fırsat bulunca diğer ikisini de yazarım.
Bu rujun en sevdiğim yanlarından biri de dişleri daha beyaz göstermesi, aklınızda bulunsun bu tondaki bordolar dişlerinizi her zaman daha beyaz gösterir.
Ancak en favori bordom bu değil tabi ki. En favori bordomu da başka bir yazıya saklıyorum :)



Burdan da görebileceğiniz gibi kalem şeklinde olması sürüm kolaylığı sağlıyor. Ancak ucu açılmadığı için kullandıkça yuvarlaklaşıyor. Yani fırçayla sürmeniz daha güzel sonuçlar doğurur bence.


Hepinizi öpüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder