Hürriyet Bumerang

1 Mart 2015 Pazar

Oje Koleksiyonum Part1

Herkese merhabaa, umarım hepinizin keyfi yerindedir. Benim keyfim gayet yerinde çünkü 2 haftadır var olan bel ağrılarım azalmaya başladı ve ben dilediğim gibi hareket etmeyi, koltuğa ağrısız oturabilmeyi ne kadar özlediğimi farkettim. Allah düşmanımın başına vermesin bu ağrıyı cidden ben çok çektim.
Herneyse bu postumun amacı oje koleksiyonumu göstermek ve ürünleri yorumlamak. Yalnız bu post birkaç parttan oluşacak çünkü ben bildiğiniz tüm ojeleri gruplandırarak ve baya uğraşarak, renklerini tam yansıtması için kapsamlı fotoğraflar çektim. Hepsini 1 posta sığdırmak zor olur diye ve sizi sıkmamak için her gün bir partın yazısını yazıcam. İlk yazım biraz kısa olucak çünkü sadece 4 ojeden oluşuyor. Ve bu ojeler Essence Aquatix koleksiyonunun en sevdiğim renkleri.




İlk olarak en sevdiğim olan The Holo ile başlamak istiyorum. Bu oje isminden ve görüntüsünden de anlayabileceğiniz gibi holografik bir oje. Kendisi aynı zamanda yılbaşı ojem olur. Tırnakta o kadar güzel duruyor ki. İçinde farklı renklerde ışıltılar var ve tırnağınızı farklı yönlere doğru döndürdükçe yansımaları da değişiyor. Ben siyah elbiseyle kombinleyip ojeyi ön plana çıkarmıştım ancak farklı renklerle de çok güzel olur, özellikle bordo, saks mavisi gibi koyu renklerle. Yalnız gri tonda giyinecekseniz önermem çok boğuk bi görüntü oluşturur.




İkincisi The Sparkle olan mor renkli. Ben mor aşığı bir insanımdır bu yüzden aldım ama pek ısınamadım nedense. Aldığımdan beri tek tırnakta denemem dışında hiç kullanmadım. Aslında ışıltıları falan bunun da çok güzel ama ben ojede mor ton kullanıyorsam kesinlikle mat olmalı. Nedense ışıltılı morları ne kadar beğenerek alsam da bir köşeye atıyorum.


Üçüncü oje ve benim ikinci favorim The Ocean Sand. Çok koyu bir mavi ve bana gece gökyüzünü hatırlattığı için çok seviyorum. Aynı zamanda ismindeki sand yani kum görünümü var. Sand görünümülü ojeleri de çok seviyo olmam bunu sevmemdeki bir diğer neden.


Sonuncusu ise The Caribbean Sand. Bununla aynı tonda iki tane daha ojem olduğu için bu da hakettiği değeri göremedi benden. Ve ilk katta renk vermesi çok başarısız.


Malesef koleksiyon ürünü olduğundan bulmanız çok zor. Ancak küçük parfümerilerde bulabilirsiniz. Mesela ben The Holo'yu raflardan kaldırıldıktan çok sonra 4. Levent'te bir parfümeride bulmuştum ve çok sevinmiştim. Siz de bulursanız kaçırmayın derim.

İlk partımız bu kadardı, devamı yarın blogda :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder