Hürriyet Bumerang

6 Mart 2015 Cuma

Ofçay Hazine’yi Keşfet!

Yeni ürünleri deneyimlemeyi her zaman sevmişidir. Ofçay Hazine’nin  paketini görünce ilk dikkatimi çeken adı oldu. Adı “Hazine”yse içinde değerli bir şeyler var demek ki denemeli dedim…

Ürünün adından sonra geldik ikinci aşamaya. Ambalajı açtıktan sonra içinden çıkan poşet şaşırtıcı. Çünkü ben ilk kez köşeli formda demlik poşet gördüm. Tek farkı köşeli olması da değil ambalajı epeyce büyük. Dolu dolu çay keyfi için ideal… İçeriğini Karadeniz’in yüksek yamaçlarından toplanan kaliteli çay yapraklı ile hazırlamışlar. 

Geldik üçüncü ve en keyifli aşama yani tatma kısmına. Çay tiryakisi değilim ama iyi çayı ayırt edebilirim. İçtiğim çayda görsel olarak berraklık ve ideal renk ararım. Tat olarak ise geleneksek Türk çayı lezzetini. 

Peki neden Ofçay Hazine’yi sevdim? Sevdim çünkü dökme çay tadında… . Sevdim çünkü bir poşetten 10 bardak çay çıkıyor. Sevdim çünkü demlik temizleme derdi yok. Sevdim çünkü reklam filmi sevimli. Mutfakta erkekleri daha sık görmek istiyoruz :) Reklam filmini siz de izlemek isterseniz tık tık.

Bu içerik http://www.egedentarifler.com/ tarafından hazırlanmıştır.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder