Hürriyet Bumerang

9 Mart 2015 Pazartesi

Oje Koleksiyonum Part 3

Eveeeet sıra geldi 3. partımıza. Bu yazıları geçen hafta hazırlayamadım çünkü bel ağrısı yüzünden yattığım için bir türlü ojeleri bir araya toparlayıp yazı hazırlayamadım. Onun yerine küçük yazılar hazırladım birkaç tane.
Bu postumda Pastel ojelere yer veriyorum. Pastel benim uygun markalarda en sevdiğim oje markası. Gerek renkleri gerek yapılarını çok seviyorum. Elimdekileri ayıkladıktan sonra ise 13-14 civarı oje kaldı.



Sıradaki ojelerden ilki 39 numara. Çok güzel bi vişne çürüğü rengi. Bitmek üzere olan bi ojem, bittiğinde tekrar alıcam. Onun yanındaki 40 numara vişne çürüğünün daha çok mora çalan rengi. Nude serisinden aldığım oje ise Caramel rengi. Çok çok ince bi yapısı var 3 katta tırnağı kapatıyor. Yine de çok severek sürüyorum zarif bir renk. Onun yanındaki cırtlak renk ise eski serilerden Magic Sand 723. Hala mağazalarda var mı bilmiyorum bilen varsa yazabilir mi? Bunun da rengi çok güzel ve bi önceki oje postumdaki Kiko gibi kum yapısı var. Tırnakta çok güzel duruyo kesin öneririm. Onun yanındaki 59 numara açık pembe tam bir Barbie pembesi. Çok beğenerek aldım ama ne yazık ki tırnaklarıma hiç yakışmadı. Kısa yapılı tırnaklarım olduğu için sanırım. Uzun ve ince tırnağı olanlara çok yakışır bence. 41 numaralı koyu pembe ise benim ilk Pastel ojem :D Çok severek almıştım zamanında sanırım lise 1. Sınıftaydım. Her haftasonu bu ojeyi sürerdim. Daha sonra kullanmayı bırakmışım, büyük ihtimal kurumuştur ama atmıyorum. İlk göz ağrım sonuçta :D 71 numaralı olan bi önceki yazımda bahsettiğim, çok sevdiğim mavi ışıltıları içeriyor. Güzel bir pembe ama bu da hak ettiği değeri görememiş ojelerimden.
Geldik gri-mavilere. İlki açık renk olan 84 numara. Çok soluk bi gri. İlk başta çok seviyodum ama fazla kullanmayıp sıkıldım çabucak. Güzel bi renk ama buğday tenlilere daha çok yakışır. Yanındaki koyu gri 13 numara. Kesinlikle alın derim. Füme gibi kopkoyu bi gri. Yağmurlu havalarda sürmeyi seviyorum. 123 numaralı olan mavi ojem bende 2 tane daha aynı tonun olduğu oje. Ama farklı markalardan :D Bu ojeyi de çok seviyorum içinde sarı-yeşil ışıltılar var. 142 numara mavimsi bi lila, yani soğuk tonlu bi lila. Yanındaki 82 ise sıcak tonlu lila, ikisini de öneririm lila tonlarını seviyorsanız. Sonuncu Pastel ojem ise 49 numaralı patlıcan moru. Aslında tam patlıcan moru değil biraz daha açık ama kesinlikle mükemmel bi renk. Benim gibi mor hastalarının kesinlikle alması gereken renk. 



Bendeki pastel ojeler bu şekilde. Bunları çekeli çok uzun süre olduğu için aralarına birkaç renk daha eklendi ama fotoğraflarda yok. Onlarda başka bir postun konusu olur artık :) 
Diğer hesaplarımı takip etmek isterseniz 
Instagram: aysegulcandannn
Youtube: Ayşegül Candan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder