Hürriyet Bumerang

8 Mart 2015 Pazar

Gratis İndirimi

Herkese merhaba, bildiğiniz gibi Gratis şu anda Kadınlar Günü indiriminde. Ben de bu sefer kendimi tutarak az alışveriş yaptım. İndirimden sadece Pastel'in istediğim serisi olan Daylong Lipcolor Kissproof rujundan iki renk aldım. Onların rengine uyan iki adet Emily lip pencil dışında da başka hiçbir ürün almadım. 


 
Öncelikle yapılarını çok sevdiğimi söylemeliyim. Tam mat bir duruşu var dudakta. Ve sabah sürdüğüm ruj neredeyse akşama kadar dayandı. Tabi sadece iç kısımlar silindi ama onlar da tazelenince bir sorun kalmıyor ortada. Bendeki 19 numara mor tonlu ve 15 numara nude tonlu. 19u henüz denemedim ama 15 kabından daha kahverengi duruyo dudakta. Olsun yine de ben çok beğendim. Kesinlikle öneririm almanızı. Ve 203-204 numaralı dudak kalemleri bildiğiniz bu iki ruj için yaratılmış. Bu rujları alacaksanız dışına net bir çizgi çekmeniz için dudak kalemlerini de almanızı öneririm. 
Instagram: aysegulcandannn
Youtube kanalım: Ayşegül Candan

1 yorum: