Hürriyet Bumerang

4 Mart 2015 Çarşamba

BBW Candles

Herkese merhaba, bugünün konusu en sevdiğim markalardan biri olan Bath&Body Works'ün bende olan mumları.
Benim mum merakım yaklaşık 2-3 yıl önce Tepe Home'daki Yankee Candles'lar ile başladı. Her gittiğimde mum reyonunda minimum 15 dakika geçiriyodum. İlk aldığım ürünü de tabi ki cupcake gibi şeker bi kokusu olanıydı. Limonlu, çilekli, şekerli hepsiner bayılırdım. Sonra BBW'nin mumlarını bloglarda gördükçe ben de merak etmeye başladım ve birkaç çeşidini aldım. Henüz elimde çok az olmasına rağmen koleksiyonumu genişletmeyi planlıyorum :D




Benim favorim olan Pink Petal Tea Cake. O kadar güzel kokuyo ki hayranım buna. Tatlı bi kokusu var cupcake gibi. Yiyesim geliyor bazen :) Lemon Verbena ise bildiğimiz limonata gibi. Tatlı ve ekşi limon kokusu bir arada. Canınız limonata çekebilir benden söylemesi. Sunreached Vineyard ise üzüm bağı kokusuymuş. diğer ikisini geçemese de gözümde bununda hoş bir kokusu var. Ve resimlerde olmayan Twisted Peppermint isimli mumu aldım. O da naneli şeker kokusunda. Binevi mentos diyebiliriz :D
Bendekiler bu kadar. Sizin favori mumlarınız neler? :)
P.S: Oje Koleksiyonum yazıları yarın ya da öbür gün yayınlanmış olacak. Beklemede kalın ;)
Youtube: Ayşegül Candan
Instagram: aysegulcandannn

4 yorum:

  1. Bloğunuzu takibime aldım bende beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Bayılırım mumlara özellikle bath and body works ün mumlarına :)
    takibe aldım sizi bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  3. aynen ben de bayılıyorum bu mumlara :) hemen geliyorum blogunuza

    YanıtlaSil