Hürriyet Bumerang

16 Aralık 2011 Cuma

My Wishlist



Hepinizin bildiği gibi öncelikle iPhone 4S istiyorum. Çok yaklaştım gibi :)




Bu aralar Toywatch saatlere hayranım. Pembe, mor, mavi, kırmızı her türlü kabülümdür :) Ama yukardaki gibi pudra pembesine asla hayır demem :D

Bu istediğim benim olmiycak sanırım çünkü Türkiye'de yok :( Ama bu Cambridge Satchel çantalardan birine sahip olabilseydim pembeyi tercih ederdim.

Superga ayakkabı da istiyorum. Bi okul için lacivert bi de günlük hayat için pembe. İki tane olsun çok açgözlüyüm bu konuda :D



Pudra pembesi oxford topuklu ayakkabı da istiyorum.

Bu eteği de istiyorummm. Topshop internet sitesinde gördüm. Türkiye mağazalarında var mı bilmiyorum ama bulsam alırım heralde. Fazla giyebilceğim bir şey değil ama çooook güzeeel :)



Accessorize'dan gri eldiven istiyorum. 1.yi mağazada denedim hoş duruyo. Alabilirim bunu :D

Bu gri Mango hırkayı da 2 aydır falan istiyorum. Hazır indirimdeyken alsam mı?



Bir de gri çizme istiyorum.


Veeeee bol macaronlu bir sene istiyoruuuum :)

4 yorum:

  1. bu çizmeye bayıldım. acaba hangi siteden aldın cnm bu çizme fotoğrafını. hangi markanın ki bu çizme merak ettim;)

    YanıtlaSil
  2. ben de bayıldım ama bilmiyorum markasını googleda buldum siteye bakmadım :D

    YanıtlaSil
  3. rengarenk bir wishlist:)

    http://modavemagazinhakkndahersey.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. bunlardan sadece birini gerçekleştirebildim ama olsun :D

    YanıtlaSil