Hürriyet Bumerang

2 Aralık 2011 Cuma

Bu aralar

Bu aralar birçok isteğim oluyo hadi bakalım hayırlısı :D Abim Hollanda'ya gitti geçen hafta dönerken benim en çok isteğim parfümü getirmiş. Tabi ben sipariş verdim o yüzden yoksa haberi olmaz :D Tam da Lacoste'um bitmek üzereydi bu parfümü de istiyodum her şey tam denk geldi :D





Kabındaki sticker'ı ve şişesini çok beğendim. O kadar hoşuma gitti ki laptopun bi köşesine yapıştırdım stickerı :D





Canım ya bi de beni düşünmüş söylemediğim halde beyaz çikolatalı Toblerone almış. Ne kadar düşüncelisin abiciğim benim :)


Ve Chanel çantam olmasa da aynı isimde bir kitabım var :) Okumak için sabırsızlanıyorum Coco Chanel'in hayatını anlatıyomuş :D
Not: Masamın dağınıklığına bakmayın artık yani ;) :D

10 yorum:

  1. gule gule kullan canım.çıkolatalarda enfes görunuyo oda ayrıı:)

    YanıtlaSil
  2. hypnotic poison, en sevdiğim :) edt ama cok kalıcı, gule gule kullan

    YanıtlaSil
  3. Butik merve: teşekkür ederim ben de burda aşırı çikolata yememek için kendimi zor tutuyorum :)
    Gamze: Bence de kalıcılığı da kokusu da çok iyi :) edt kokusu kalıcı değildir diye korkmuştum ama gayet kalıcı olması iyi olmuş :D

    YanıtlaSil
  4. aslında yurtdışından çok daha uygun fiyata satılıyor burada :) paris'te 50ml si 50Euro idi. türkiye'de 100 ml sini 164 e almıştım en son, onemli olan indirimleri takıp etmek :p

    YanıtlaSil
  5. aynen ama bende kötü şans olduğundan hiç istediğim bi parfümün indirimine rastlayamıyorum abim de hazır yurtdışına gitmişken alsın dedim :)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canim parfümünü, sisesi cok güzel gözüküyor bencede! : )

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim viva şişesi kadar kokusu da güzel baya :)

    YanıtlaSil
  8. parfümünü güle güle kullan cnm.bu arada çikoltyı tek geçerim :)

    http://modavemagazinhakkndahersey.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. off evt yaa chanel çanta yerine ben de böyle film olsun kitap olsun idare ediyorum o da olur ilerde umarım:) blogunu izlemeye aldım benmkine de beklerim:)

    YanıtlaSil
  10. modayadairhersey : teşekkür ederim :) ben de çikolataya bayılıyorum :D
    goncanınsepeti: aynen ben de şimdilik bununla idare ediyorum ama ilerde bi chanel çantayı kim istemez? :)

    YanıtlaSil