Hürriyet Bumerang

26 Aralık 2011 Pazartesi

Hayatın Güzellikleri

Haftasonu arkadaşımla caddedeydik. Krispy Kreme'e gittik kardanadamlı doughnutlardan yemek için. Bi frambuazlı kardanadamlılardan aldık bi de çilek glazeli (tabi onları mideye indirdikten sonra aklıma geldi çekmek :D) Bugün de 1 normal 1 de beyaz bueno aldım ikisini karıştırıp yedim bi beyaz bi normal çift yaparak :D Önce beyazı yedim sonra normali böyle yapmanızı hiç önermem çünkü beyazdan hemen sonra çikolatalıyı yiyince garip bi tat oluyo. Bir de rainbow mentos aldım. Onların da tüm renklerinin resmini çekicektim ama sadece bu 3 tanesi kalmıştı çektiğimde :D
Kısacası bunlar benim hayatımın güzellikleri: tatlı olan her şey :) tatlı yiyip tatlı konuşmalı dimi amaa :D


3 yorum:

  1. Ayyy çok güzel seçimler :D Canım çekti pöff :P Rainbow Mentos süper ya birkaç kez almıştım bayıldım ! Beyaz Bueno'yu da çok severim mmmm ,afiyet olsuuun ;)

    YanıtlaSil
  2. Buneo'ya bayılıyoruuumm, olsa da yesem:))

    YanıtlaSil
  3. Junkhead&pinky fashion: ben de bayılıyorum buenoya özellikle beyaz :)

    YanıtlaSil