Hürriyet Bumerang

24 Aralık 2011 Cumartesi

Gezi

Dün okulda gezimiz vardı. Sabancı Üniversitesi'ne gittik tanıtım amaçlı. Üniversiteyi beğendim. Öğlen yemeğini de orada yedik. Yemekten sonra katmer tatlısı diye bişey yedim. Off yok böyle bi lezzet bayıldık arkadaşımla tadına :D Serviste giderken de baya fotoğraflar çekildik :D Geziden sonra da arkadaşımın evine gittik. Orda da baya abur cubur aldık marketten resimlerde gördüğünüz gibi :D Dün abarttık dozu dün yediğim kadar başka hiçbi gün abur cubur yememişimdir. Bir de arkadaşımın evinde buzdolabında 90lı yıllardan kalma hiç açılmamış bi malibu vardı. Şişesi falan baya değişik geldi. Bir de caramel macchiatolu likörü çektim :D Böyle farklı şişelere karşı zaafım var :D Bu arada beyaz çikolatalı buenoyu kesinlikle tavsiye ederim mükemmel ;)
Kombinim:
Hırka: Zara
T-shirt: Stradivarius
Kot: Mango
Kolye: Accessorize
Babet çoraplarım: herhangi bir pazar :D
Bir de arkadaşımın evinde 90lı yıllardan kalma bi pembe televizyon vardı onun resmini çekmeden duramadım. Pembe zaafı işte napalım :D













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder