Hürriyet Bumerang

24 Aralık 2011 Cumartesi

Happy Birthday!

Bugün kuzenimin doğum günü vardı onların evine gittik. Bugün evde kutladı yarın da bi cafede kutlayacak. Onunla beraber o cafeye bakmaya gittik önce. Baya beğendim ben cafeyi çok güzeldi. Fotoğraflarını da çektim etrafın. En beğendiğim bölüm duvarda amour yazan 2 sandalyenin olduğu resimdeki kısımdı :D Yarın işlerimi ayarlayabilirsem gidicem oraya doğum gününe de :D Kim bilir beğenirsem doğum günümü orda yaparım ben de :D Mekan Eyüp'te, ismi Gazel. Pek güzel olacağını düşünmüyodum ama baya iyiydi. Eyüp'te böyle güzel yerler yoktur diye düşünüyodum. Kuzenimin yarın giyeceği elbiseyi de burada paylaşmak istiyorum beğendim elbiseyi ben hoş :D
Benim kombinime gelinceee:
Tayt: Bahçeşehir Pazarı
Tunik (gözükmese de): Zara
Pelerin: Koton
Bot: Ugg (uzun zaman sonra ugglarımı giydim çok rahat :D)
Çanta: Mango
Atkı ve eldiven: Hediye






4 yorum:

  1. çantayı beğendimmm

    çekilişime beklerim
    http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. headerin MAClerle oldugu icin MACi cok seviyorsun sanirim..
    ben de rujlarina bayiliyorum !
    o adar iyiler ki saatlerce cikmiyorlar bazen !

    YanıtlaSil
  3. evet ben mac rujların delisiyim o kadar güzeller ki :) sırf rengi için aldığım bile var kullanmadığım halde :D

    YanıtlaSil