Hürriyet Bumerang

21 Nisan 2014 Pazartesi

Watsons

Dün Kadıköy'de dersane öncesi Balmi lipbalmlara bakmak için Watsons'a uğradım. Aslında umutsuzdum çünkü geçen gittiğimde yoktu ve bi blogda da zor bulunan bi ürün diye okumuştum. Yani bulacağımı tahmin etmiyordum ama bi şansımı deniyim dedim. Ve buldum :D Ahududu, nane ve coconut aromalılar vardı. Bende TBS'nin coconut lip butter'ı olduğu için pas geçtim onu ve naneyle ahududu arasından ahududuyu seçtim. İyi ki de öyle yapmışım çok şeker bi kokusu var. Ve dudaklara çok güzel bi yumuşaklık veriyor çok sevdim. Sırada listemde nanelisini almak var :D
He bir de tester el kremi aldım birer tane sonra bi baktım kasiyer bir sürü tester doldurdu poşetime bi taneyle anlamazsınız diye :D Neutrogena'yı denemiştim geçenlerde arkadaşımda vardı. Norveç böğurtlenli, güzel sayılır. Ama dün Arko Nem'i denedim. Aman tanrım o nası bi kokudur bildiğiniz ayıcık jelibon kokusu. Kendimi tutmasam yiyebilirdim, tabi sonra kusardım o ayrı konu :D Kısaca Balmi'yi ve incirli greyfurtlu Arko Nem kremi öneririm. Özellikle benim gibi şekerli kokulardan hoşlanıyorsanız :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder