Hürriyet Bumerang

16 Nisan 2014 Çarşamba

Mix

Sınavdan bi an önce kurtulma isteğim ve yaz ayını deli gibi özlediğim şu günlerde yaz fotoğraflarından küçük bi mix yapmak istedim. Burası iyice benim fotoğraf albümüme dönüştü zaten :D
Ataberk beyfendi Ayşegül ablasının kucağında gayet rahat :) Canım kuzenim benim yerim onu <3
Elbise H&M
Bodrum yollarındaki mor çiçekleri bile özledim. T-shirt: Atmosphere, Etek: Zara, Ayakkabı: Magza
Atlet&Çanta: Mango, Etek: Zara
Bodrum'un en güzel yanı; serin akşamlarıdır. Üst&Etek: Zara, Çanta: Calvin Klein, Ayakkabı: Bambi
Köpek sevgimden daha önce bahsetmiş miydim?
Şort: Kasha, Atlet: H&M, Bikini: Kom
Bende kuzen bol :D Canım kuzenim Deniz'in doğum gününün en güzel yanı yaz ayına denk gelmesi.
Dolabımın en sevdiğim kıyafetlerinden biri: Topshop tulumum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder