Hürriyet Bumerang

6 Nisan 2014 Pazar

Haftanın Güzellikleri

   

İki haftadır diyette olsam da öncesinde yediğim en güzel tatlı :D -Ceviz Ağacı




Baileys ve meyveli likörleri severim. Fazla içmem ama :D 



Magnumun yeni dondurması. Sevdim.


B-Fit'e yazıldım. 1 buçuk haftadır gidiyorum ama faydasını görmeye başladım :) 


Diyetteyken dışarda yemenin en iyi yolu Happy Moon's. Diyet menüsünü seviyorum :D


Perrier limonlu sodayı merak ediyodum. Denedim sevdim. İçerken çok güzel köpürüyo :D


Ojelerimle Oreo milkanın paketi çok uyumlu oldu, ben de fotoğrafladım.  


Dün spordan önce bunu yedim. Light süt içine 4-5 çilek, bi küçük muzun yarısı ve 4-5 tane de yer fıstığı kırdım. Çok lezzetli oldu :) 



Pembe limonatayı çok beğendim.


Zara'da bu eteği çok beğenmiştim. Almalı mı almamalı mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder