Hürriyet Bumerang

30 Nisan 2014 Çarşamba

Sunny Day

Geçenlerde havanın da güneşli olmasını fırsat bilerek arkadaşlarla Beşiktaş'a gidelim dedik. Ben Üsküdar'da arkadaşlarımı beklerken bir de ne göreyim karşımda Pinkfreud yürüyo :D Hemen gidip selfie çekildim beraber. 1 dakikalık bi iletişimimiz olsa çok sevimli bi insanmış kendisi :) Yalnız ben uzaktan emin olamadım ancak mavili airmax lerini görünce dedim kesin pinkfreud :D

Bir de o gün diyetten kaçamak yaptım ve çilekli smoothie içtim, spor hocam duymasın :D


Sonra vapur sefası yaparken de simit olmazsa olmaz dedik ve en sevdiğim simit çeşidi olan çekirdekliden aldım. 



Kombinime ve detaylara gelecek olursak. Kot ceket kuzenimin, atlet Mango, pantolon Zara, çok sevdiğim mavi babetim H&M, bilekliğim Bodrum'dan. Herkese iyi akşamlar :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder