Hürriyet Bumerang

16 Aralık 2015 Çarşamba

#yeni1sen Etkinlik Sponsorları

Herkese merhaba,
Dün de söylediğim gibi bugün etkinliğimizin sponsor ürünlerini göstermek ve onlara teşekkür etmek amaçlı yazıyorum bu yazıyı. Biz etkinlikte sayıca fazla olduğumuz için fazla sponsor bulunamamış, çünkü etkinlik zamanı olduğu için firmalar ürün yetiştiremiyormuş. Olsun ama az olsun öz olsun diyorum ve ürünlerimize geçiyoruum:


İlk paketimiz Gratis'ten. Gratis herkes gibi benim de en sevdiğim kozmetik mağazalarından biri. Bu paketi görünce de çok sevindim. İçinde Bee Beauty'nin vanilyalı el kremi, Wet n Wild'ın bir adet rimeli ve ojesi, Gosh markasının belki de kırmızının en güzel tonu olan ruju, Yardley'nin lavantalı deodorantı ve Benri'nin makyaj temizleme mendili var. El kremi şansıma en sevdiğim koku olan vanilya denk geldi :)


Urban Care markası da etkinliğimizin sponsorlarındandı. İçinde bi adet sabitleyici sprey, şampuan, saç krem ve çooook merak ettiğim Shake n Repair saç köpüğü var. Özellikle saç köpüğünün çıkmasına çok sevindim, diğer ürünleri de deneyimleyeceğim için heyecanlıyım.


Her ne olursa olsun görünce en çok sevindiğim şey ise bu Mediwell markasının minik lipbalmlarıydı. O kadar çok istiyodum ki bunlardan, sonunda benim de olduu :) Mediwell paketinde bununla beraber anahtarlık, ateş düşürücü bant ve gördüğünüz pembe manikür seti çıktı. Fixliner da her birimizi düşünüp eyeliner aparatı göndermiş, bunu da kullanıp deneyimimi paylaşıcam. Son olarak ise Oriflame her birimize birer ürün göndermiş, bende iki tane var çünkü fondöten Rabia'nın cildine uymuyor diye bana vermek istedi. Burdan hem Rabia'ya hem de firmaya çok teşekkür ediyorum :)



Bir de Tatlımo'nun sahibi Mahmut Atar da etkinlikte bizzat bizimleydi. Hepimize fazla fazla yetecek kadar çikolata kaplı meyveler ve kekler gönderdikleri için onlara da çok teşekkür ederim.
Bu güzel etkinlikten geriye böyle güzel anılar kaldı işte. Umarım önümüzdeki günlerde katıldığım başka etkinlikler de olur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder