Hürriyet Bumerang

15 Aralık 2015 Salı

#yeni1sen Blogger Buluşması

Herkese merhaba,
Geçtiğimiz haftasonu Pazar günü sosyal medyadan takip edenlerinizin bildiği gibi (tıktık) 31 blogger etkinlik için Zorlu Center Alaçatı Muhallebicisi'ndeydik. İlk defa bir blogger buluşmasına katılacağım için heyecanlıydım açıkçası :) İlayda ile beraber buluşup gittik biz bu buluşmaya. İlk gittiğimizde karşılaştığımız bloggerlar o kadar içten ve samimilerdi ki ısındım hemen. Daha sonra ise henüz hazırlıklarla ilgilenen Rabia'yla tanıştık (etkinliği düzenleyenlerden biri). Rabia da çok samimi ve sıcakkanlıydı. Hemen anlaştık hatta gideceğimiz yere kadar beraber döndük :)
Masalarımıza ilk oturduğumuzda sponsor firmaların ürünleri karşıladı bizi. Onunla ilgili başka bir post daha yazıcam ancak buradan da ön gösterim yapayım dedim, meraktaysanız takip etmeye devam edin :)


Bir blogger etkinliği meyve ve kek sepeti olmadan olur muu? Olmaz tabi ki :) Tatlımo'nun müdürü Mahmut Bey de etkinlikte bizimleydi ve bize hem ürünlerini tanıttı hem de önemli bilgiler verdi. Kendisine çok teşekkür ediyorum buradan. Ayrıca şu an resimleri tekrardan görünce canım çekti, bu kadar lezzetli şeyler olmamalı ama, diyet elden gidiyor :)


Çikolata kaplı meyve ve keklerden bol bol yedikten hemen sonra da yemek siparişlerimizi verdik. Bu kadar sağlıklı (!) şey yemişken bir de zararlı yiyeyim dedim ve kendime hamburger söyledim :D Hamburgeri beğendim ancak patatesler çok da lezzetli değildi.


Geliyorum tabi bizim resimleree


Çikolata kaplı kekimle fotoğraf çekilmesem olmazdı. Yıllardır arkadaşım diye demiyorum ama İloş çok şeker kendisini Instagram ve Youtube'da takip etmenizi öneririim.


Nil'i de aynı şekilde Instagram'dan takip etmenizi öneririm. Onunla da bu buluşma olmasa görüşemeyecektik. İkimiz de o kadar yoğunuz ki yazdan beri görüşemediğimizden özlemişim onu da.


Yazın tanıştığım Gizem'le de tekrardan görüşme fırsatı buldum ve adaşım olan Ayşegül'le de tanışmış oldum.


Ne kuş mu uçuyomuş orda? :D


Büşra ile de yeni tanıştım ve çok sevdim. Zaten birbirimize övgüler ede ede bi hal olduk :) Cidden Büşra çok güzel biri, hayran kaldım. Instagram adı Retrodram olarak bulabilirsiniz.


Boydan fotoğraf koymadan olmaaz. Botlarımı H&M'den ve geçen hafta indirimde yakaladım. 40 TL'ye bulunca almadan edemedim. Etek de H&M, kazak ise Koton.


Son olarak ise Rabia'ya ve fotoğrafta olmayan Şevval'e bu güzel etkinliği düzenledikleri için çok teşekkür ediyorum. Öpüyorum sizi kızlar :) Şevvalle resmimiz yok ama kendisi vlogumda var. İzlemek için kanalıma tıklayabilirsiniz
Diğer bloggerlarla da isim olarak tanıştık ancak çok kalabalık olduğumuz için fazla sohbet etmeye vaktimiz olmadı. Umarım başka etkinliklerde de karşılaşırız hepsiyle :)
Sevgiler,
Ayşegül.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder