Hürriyet Bumerang

28 Aralık 2015 Pazartesi

Sensodyne Repair&Protect

Herkese merhaba,
Geçtiğimiz hafta ürün göndermek için Edelman şirketinin Kıdemli Müşteri Yöneticisi Nazlı Kalmuk benimle iletişime geçmişti. Birkaç gün önce bu ürünün olduğu paket elime geçti ve açtığımda çok şık paketlenmiş bir diş macunuyla karşılaştım. Dişlerime önem verdiğim için sürekli en iyi diş macunu arayışı içerisindeyim ve tam da diğer macunum bitmişken bu paketin gelmesi beni çok sevindirdi. Hepimizin bildiği ve güzel bir marka olan Sensodyne'in Repair&Protect isimli macunu. Henüz birkaç kez kullanmaya fırsatım oldu ancak şunu söylemeliyim ki sevdim. Bir süre kullandıktan sonra ayrıntılı paylaşım yapacağım. Bu ürünü gönderdikleri için firmaya ve Nazlı Hanım'a çok teşekkür ediyorum. Sizlere de diş sağlınızı ihmal etmeyin diyerek yazımı burada bitiriyorum :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder