Hürriyet Bumerang

12 Aralık 2014 Cuma

Kışın Sıcacık Trendi: Bereler

Bizleri sıcacık tutan bereler her kış olduğu gibi yine hayatımızda. Peki ya siz bu berelerin farklı modellerini görmek istemez misiniz?
Kiminin çok sevdiği, kiminin nefret ettiği yılın o zamanı geldi çattı; kış mevsimi. İster sevin ister sevmeyin bu soğuktan korunmanın yollarını hepiniz arıyorsunuzdur. Elbette soğuktan korunacağız diye lahanaya dönecek halimiz yok. Bunu da şık aksesuarlar seçerek engellememiz mümkün. Atkılar, eldivenler derken korunacak en önemli yerimiz başımızdır. Başımızı renkli ve farklı modellerle koruyabiliriz.
Bunlardan ilki klasik ve gayet basit olan, eskiden anneannelerimizin ördüğü stildeki modellerdir. İster dümdüz kafanıza geçirin, ister ucuna ponpon ekleyin, isterseniz üzerinde farklı desenler oluşturun. Her şekilde kafanızda çok tarz duracağı kesin.




Geçen sene moda olan ayıcıklı berelerin popülerliği hala devam ediyor. Kulaklarınızın buz kestiği bu soğuklarda bir kez sokağa çıktığınızda en az 3 kızda bu berelerden görmeniz mümkün. Sevimli duruşlarıyla olduğu kadar ponponları ve çeşit çeşit renkleriyle de dikkat çekiyor. Ancak fosforlu pembe gibi renklerdense gri, kahve gibi doğal tonlar bu bereye daha çok yakışıyor. Bu model bereleri en pahalı mağazasından sokak satıcısının tezgahına kadar her yerde görebilirsiniz. İster  1 TL olsun ister 100 TL, her daim alınası modellerden.


Bir diğer bere modeli kafamızda aşağıya doğru duran modeller. (İtiraf ediyim bu modelin adını bilmiyorum :D) Bunların da el örmesini yapmak çok kolay. Hem mağazadan alınabilir hem de elde örülebilir. 



Bir de bu düz berelerin mesaj kaygılı olanları var. Bu mesaj kaygısı yaklaşık 2 senedir tişörtler de dahil olmak üzere her yerde var. Bu trend son zamanlarda da aksesuarlara yansıdı. Stilinizi tamamlayacak parçalar arıyorsanız bu modellere de bir göz atmakta fayda var.



3 yorum:

  1. Çok seviyorum ama hiç takamıyorum ben ya. Saçlarımı çok yapıştırıyor. :/

    YanıtlaSil
  2. Eskiden ben de öyleydim hiç yakıştırmazdım kendime ama son 1 yıldır şapka hastasıyım :)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle kışın en sevdiğim aksesuarı :) güzel bir yazı olmuş :)

    ben de bloğuma beklerim bu arada yeni stil ve gezi postlarım var :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil