Hürriyet Bumerang

29 Aralık 2014 Pazartesi

Bitenler


En son bitirdiğim ürünlerim bunlar. Çoğu eski ürünler ama bu aralar birçok ürünüm bitmeye başlıyo aralarına yenileri eklenicek.
Kısaca söylemek gerekirse bi ürünün özelliklerini en iyi bildiğimiz zaman bitirdiğimiz zamandır. Bu yüzden ürünleri yorumlamanın şimdi tam zamanı diye düşünüyorum. 
İlk olarak gözbebeğim Chloe parfümüm, bitmesi beni yasa boğdu. Fiyatı Türkiye'de çok pahalı olduğu için almıyorum. İndirimde denk gelirsem ya da yurtdışına giden bi yakınım olursa sipariş edicem. Kesinlikle öneririm çok feminen bi koku. 
Sonraki gözde ürünüm The Body Shop Cherry Lip Butter. Ben bu lip balm'a hastayım. İki kutu hindistan cevizlisini bitirdim bi de bu vişneliyi. Çok güzel tofita gibi kokuyo ve dudakları yumuşacık yapıyo. Tek kötü yanı tereyağ gibi bi kıvamı olduğu için kış aylarında fazla katılaşıp yaz aylarında fazla eriyip cıvıklaşıyo. Bunun dışında süper bir ürün. Şeker ve vişne kokusu seviyosanız kesinlikle alın bundan iyisini bulamazsınız. 
Flormar rimel yıllar önce bana firma tarafından gönderilmişti. Sanırım şu an satışı yok o yüzden fazla yorumlamaya da gerek yok. Sadece o zamanlar sevdiğimi hatırlıyorum bu rimeli.
Bilmem hatırlar mısınız 5-6 sene önce She diye bi marka vardı. Paketleri falan çok güzeldi genç kızlar bayılırdı. Ben de hatırlıyorum ortaokuldaydım ve her dershane çıkışı parfümeriye gidip ürünlerini denerdim, en sevdiğim ürünler krem farlardı iki rengini almıştım ben. Güzel günlerdi şimdi anıları yad etmek güzel oldu :D She Fat Lash de aynı şekilde artık üretilmediği için fazla yoruma gerek yok. Rengi mükemmeldi ancak yapısı çok kuruydu hatırladığım kadarıyla kirpiklerden dökülüyodu, şimdilerde çok daha iyi kalitede renkli rimeller var ama tabi o zaman tek seçeneğimizdi diyebilirim. Bu arada She markasının en sevdiğiniz ürünleri neydi paylaşırsanız çok sevinirim hep beraber hatırlamış oluruz :)
Watsons'un renksiz olan ama sürünce pembeleşeb lipbalmını da çok severdim. Güneş korumalı bi üründü ama ben bitiremeden bozuldu ve çöpe gitti. 
Golden Rose'un bu ojelerini hiç sevmiyorum ve bu renklerin de yapıları hoşuma gitmedi. Kesinlikle almayın özellikle pembe ve turuncuyu 4-5 kat sürseniz de tırnağı kapatmıyo üstüne üstlük kötü bi görüntü oluyo.
Essence ojeleri severim bu renkleri de cıvıl cıvıldı, rastlarsanız alın derim ben.
Ve Sephora'nın glitterlı mor ojesi. Çok severdim ama bitti ve daha da görmedim Sephora'da. Tekrar bi bakmak lazım aslında belki vardır Sephora ya da başka markalarda.
Eveet bitenler yazım böyleydi. Umarım güzel ve ayrıntılı açıklayabilmişimdir hepsini :)

2 yorum:

  1. Merhaba
    ben de yeni bir blogger ve youtuberim.
    Kanallarımda moda,bakım,alışveriş,güzellik ipuçları ve ürün yorumlarımı yazıyorum.
    Sizi de kanalıma davet ediyorum.
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

    YanıtlaSil