Hürriyet Bumerang

22 Aralık 2014 Pazartesi

Balkon Çekimi

Eveet aylar sonra gelen bi kombin postuyla karşınızdayım. Söz verdiğim gibi artık çalışkan blogger oldum ve bu hafta en az 5 post yayınlamaya karar verdim, ve büyük bir sorun çıkmadıkça her hafta bu şekilde postlar yayınlayacağım.
Pazar gününün soğuk havası devam edip bizi pazartesi sendromuna boğucak diye düşünürken bugün hava dünkü kadar kapalı değil. Dün ben çekim yapmak için balkonumu seçtim çünkü yağmurda ve soğukta dışarıda çekim yapamadım. Ama balkonumda çekim yaparken de en az dışardaki kadar dondum. Ben dün için ince olsa da ısıtan bir kazak seçtim ve kazak ve etek giyindim. Soğuk havalar beni etek giymek konusunda yıldıramaz :D









Neee o kameranın üstünde örümcek mi varmışş :O










Mont: H&M
Kazak: Zara
Etek: Zara
Bot: Beta
Çanta: Longchamp
Yüzük: Blogger Bazaar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder