Hürriyet Bumerang

29 Kasım 2012 Perşembe

Suburgatory

Bugün sizlere çok sevdiğim bi dizi olan Suburgatory'nin tanıtımını yapacağım ve karakterlerini tanıtacağım. Suburgatory'nin konusu şöyle: Babasıyla beraber annesiz büyüyen Tessa, babasıyla beraber New York'tan Tessa'nın suburgatory(varoş) diye adlandırdığı kasaba gibi bir yere taşınırlar. Burada yaşayanların görüşleri ve yaptıkları şeyler Tessa'ya saçma gelmektedir ve Tessa'nın bu sevmediği yerdeki yaşantısını izliyoruz dizinin bölümlerinde. Ben bu diziyi çok sevdim. 20 dakikalık çerez niyetine izlenicek bi dizi :D İzlemeyenler boş vakitlerinde izlesinler öneririm.
Tessa'nın babası George: Bence çok yakışıklı bi adam yaşına göre. Dizide Tessa'nın okuldan arkadaşı Dalia'nın annesi Dallas ile ilerleyen bölümlerde sevgili oluyolar. Dizinin en güzel yanı benim için çünkü ikisini çok yakıştırıyorum :D
Bu da Dalia'nın annesi Dallas. Sizce de çok güzel bi kadın değil mi?
Ve bu da Dalia. Çok garip hareketleri olsa da beni güldürüyo saçmalıklarıyla :D Zengin, aptal sarışın tarzı bişey yani.
Bu da en sevdiğim kısım olan Dalia'nın kirpiklerinin birbirine yapışması. Anlamak için izleyin zaten ilk bölümlerden birinde :D
Önde soldaki Tessa'nın en yakın arkadaşı Lisa.
Bu da Lisa'nın annesi Sheila. Çok gıcık bi kadın. Komşularının her şeyine maydonoz olan tiplerden.
Bunlar da diziden görüntüler. Daha fazlası için tık tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder