Hürriyet Bumerang

24 Kasım 2012 Cumartesi

Nişantaşı

Bu hafta benim okulum tatildi ve arkadaşımla haftaiçi Nişantaşı'na gittik. Nişantaşı'na gidilir de Limonata'ya girilip bir şeyler yenmez mi? Tabi ki de biz Limonata'ya girdik, arkadaşıma da benim önerim olmuş oldu :) Bu limonata'nın dekorunu çok seviyorum ben. Kesinlikle gidip görmelisiniz :) Ben makarna yedim ve vanilyalı gazoz içtim. Vanilyalı gazozun tadı muhteşemdi içmenizi öneririm. İçine vanilya aroması mı damlatıyolardır nedir ben de Starbucks'tan vanilya aroması alıp evde vanilyalı gazoz yapıcam :P Aslında Limonata'da tatlı yemek daha güzel ama bu sefer midemiz dolduğu için tatlı yiyemedik. Daha sonra Osmanbey'deki Gloria Jeans'e gittik. Ben her yerde kapandı sanıyodum orayı benim bildiğim bütün Gloria Jeans'ler kapanınca. Ancak kapanmamış görünce nası mutlu oldum anlatamam :D Cookies'n Cream içtim yanında da tiramisu yedim. Tiramisuyu da öneririm görüntüsü de tadı da çok güzeldi :D
Gelelim kıyafetime. Bluz: Koton, Pantolon: Mango, Ayakkabı: Lacoste, Mont: Benetton, Çanta: CK

2 yorum:

  1. Looks like a wonderful day. I miss IStanbul! =)

    YanıtlaSil
  2. Yes, it was a wonderful day and we had fun together with my friend :)

    YanıtlaSil