Hürriyet Bumerang

4 Kasım 2012 Pazar

Haftanın Güzellikleri 05

Bu haftanın güzellikleri yiyecek :) Burçak ve Negro'nun mini boylarını denedim. Aynı tat işte sadece boy farkı var :D Aksaray'daki Son Osmanlı Cafe'de sufle yedim ama beğenmedim bence değmezdi. Bizim okulun arkasındaki Messt Cafe'ye gittik arkadaşlarla. Sıcak çikolatasını beğendim. Manzara mükemmel gitmenizi öneririm :) Üsküdar Nakkaştepe'de. Migros'a Kitkat'ın yeni çeşitleri gelmiş ben de peanut butter denedim güzeldi. Koska'nın çikolata kaplı saray helvası da çok güzel iki günde iki paket bitirdik ailecek :D Starbucks'taki brownie'den yedim. Isıtıyolar bi de çok güzel oluyo. Komşumuzun şambaba tatlısını yedik. Kadıköy Mila Cafe'nin schnitzselini denedim. Beğendim ama sıradandı yani her yerde bulunabilir aynı lezzet.

1 yorum: