Hürriyet Bumerang

1 Aralık 2012 Cumartesi

Diyet 1. Gün

Dün bi karar verdim ve diyete başladım. Uzun zamandır istiyodum ama hep bikaç gün deneyip bırakıyodum. Bu sefer cidden kararlıyım dün yarım saat yürüyüş ve kısa süreli koşu yaptım eve gelince de kendi kendime yarım saat hareketler yaptım. Umarım işe yarar yaramazsa diyetisyen ve spor salonuna gitmeyi düşünüyorum. Tatlıyı da azaltıp böyle sporla devam edersem 3-4 ayda 5 kilo veririm heralde. Bugün arkadaşımla dershaneden önce Starbucks'a gidicez. Toffee Nut içeceğim ama krema koydurmayacağım ve yağsız sütle hazırlatacağım çünkü bu sene hiç içemedim ve diyeti de bozmak istemiyorum :D
Bu da kahvaltım: Salatalık, domates, haşlanmış yumurta, lor peyniri, yeşil çay ve ince bir dilim de tam buğday ekmeği. Dün de akşam yemeği olarak 6.30da salata yedim ve annemin kerevizinden bikaç kaşık yedim. Her ne kadar midemi bulandirsa da alışmaya çalışıyorum kerevize :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder