Hürriyet Bumerang

19 Şubat 2012 Pazar

Okul günlükleri 2







Okul günlüklerimin devamını getirmek istedim ve sizin için günümden fotoğraflar çektim :D Okula giderken serviste ya şarkı dinliyorum ya da kitap okuyorum. O gün de Şeytan Marka Giyer kitabımı almıştım yanıma. Fotoğraf çekilirken onunla yüzümü kapatmak geldi aklıma :D Burası bizim spor salonu. Dağınık biraz ama öğrenci halleri işte :D Ve bizim öğle yemeğimiz. Sandviç ve minik elma. Bu aralar okuldan yemiyoruz evde sandviç yapıp getiriyoruz yakın bi arkadaşımla. Bu sandviçi kesinlikle tavsiye ederim çok güzel tadı var. Tost ekmeğinin arasına salatalık, domates ve hamburger peyniri koyuyosunuz iki dakikada hazır sandviç oluyo :D Çok pratik ve tadı da çok güzel. Ve o günden gözüme çarpanlar renkli stabilo kalemlerim ve okulda sürekli yanımda taşıdığım dudak ürünleri. Niye 3 tane bunlar diyebilirsiniz :D Ben söyliyim sürekli sıkılıp parlatıcı ya da lipbalm sürüyorum o yüzden çeşit çeşit yanımda bulunduruyorum sınıfın süslüsü olarak :) Bu okul günlüklerinin devamı belki gelebilir okulda gözüme çarpan bir şey olursa :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder