Hürriyet Bumerang

7 Şubat 2012 Salı

Sömestr Tatili

Bu tatilde 3 gün kuzenimde kalmaya gittim. 3 gün az da olsa dolu dolu gezdik. İlk gün evlerinin oradaki Metroport'a gittik. 2. gün Ataköy'e Backhaus'a gittik macaron yemek için. Son gün de benim en sevdiğim yerlerden biri olan Capacity'e gittik :D Önce Kitchenette'de benim en sevdiğim olan Club Sandwich yedik. Bu seferkinin yumurtası dışında güzeldi tadı. O yumurtanın tadını hiç beğenmedim ama. Sonra gezdik AVM'nin içinde. Ben Sephora'ya uğradım. İndirimden simli mor oje ve 3 tane tek kullanımlık renkli duş jellerinden aldım. Çok sevimliler kalp şeklinde :) Bu arada Paris Amour parfümü biraz kullandım güzel kokusu ama Hypnotic Poison'ımı geçemedi :D Parmağımda mavi oje olan fotoğrafa aldanmayın ojenin rengi o değil mor olan tırnaklarımdaki ojenin asıl rengi :D Bir de gördüğünüz çikolatalar abime İtalya'dan gelmiş tadı çok güzel fındıklı İtalya'ya gidip bulursanız bu çikolatayı tavsiye ederim :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder