Hürriyet Bumerang

14 Şubat 2012 Salı

Avon Şiparişim

Geçen haftalarda kuzenimin Avon satıcılığı yapmaya başladığını duydum. Onlarda kaldığım gün eve katalog getirdi. Biz de inceleyelim dedik. Bu kampanyada istediğim Secret Fantasy parfüm 16 TL'ye düşmüştü. Hazır düşmüşken ve ben de istiyoken alıyım dedim. Çok güzel şeker gibi kokuyo :D Ama yeni aldığım BBW Paris Amour parfümümle çok benziyo kokuları. O yüzden boşuna masraf yaptım gibi bişey oldu :( Bir de kurabiyeli lip balm alıyım dedim. Aslında lolipoplu istiyodum ama VS glossum lolipop koktuğu için değişiklik olsun dedim. Keşke almasaydım çok kötü kokuyo ekmek gibi yani kurabiyeyle hiç alakası yok :( Kesinlikle tavsiye etmem bu lip balmı. Ama kalpli pembe ruj güzel. Kabında da Eyfel Kulesi var. Ben kullanmadım daha annem kullandı ama güzel bi rengi var. Neyse artık aldık bi kere :D Parfümü ve ruju tavsiye ederim ama kurabiyeliyi asla tavsiye etmem :D Bir de en yakın arkadaşımın erkek kardeşinin doğum günüydü geçen hafta. Onun pastasını da koymak istedim bloga çok güzel bi pastaydı :D Beyaz Fırın'ın beyaz çikolata ve çilekli pastası. Doğum günleri için tavsiye ederim baya lezzetliydi ;)



3 yorum:

  1. secret fant. benim de favori parfumumdur :)bu bitince star olanıda dene bence :)

    YanıtlaSil
  2. Balmı geri gönderme olanağınız var hatırlatayım dedim:)

    YanıtlaSil
  3. balgözlü kız : evet çok güzel kokuyo kuzenim öbürünü de denemiş ama bunun kadar güzel kokmuyomuş o yüzden de bunu aldım :D
    tatlıcadı: ama sürdüm artık balmı malesef geri almazlar ki :(

    YanıtlaSil