Hürriyet Bumerang

11 Mart 2010 Perşembe

Yaratıcı Blogger Ödülü

Sevgili Aisha beni yaratıcı blogger ödülüne layık görmüş. Burdan kendisine çok teşekkür ediyorum ve yaratıcı dediğim blogları sıralıyorum :)
1) Fashionliciousgirl
2) Fashioncholic Girl
3) Shoppingcolic
4) Makyaj Günlüğü
5) Zet Fashion
6) Miss Brunette and Miss Blonde
7) Mor Kelebek
Gönül isterdi ki tüm sevdiğim blogları yazıyım ama 7 ile sınırlı :) Şimdi yapmanız gerekenler:
1.)Sizi ödüllendirene teşekkür edin
2.)Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3.)Ödülün logosunu yayınlayın.
4.)7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
5.)7 blogun linkini yayınlayın.
6.)Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7.)Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.
Ben kendi hakkımda yazmadım ama :D

2 yorum:

  1. canım sende beni seçmişsin bende seni seçtim bloğumda bekliyor ödülün:)

    YanıtlaSil
  2. sağol canım :)ben sana haber vermeyi unutmuşum ama :D

    YanıtlaSil