Hürriyet Bumerang

25 Mart 2010 Perşembe

Blog Satış-1

Eveeettt... Kararımı verdim ve ben de artık kullanmadığım, alıp da sonradan beğenmediğim, hiç kullanılmamış veya çok az kullanılmış ürünleri satmak istiyorum :) Ancak şöyle bi sorun var ki kargoyla göndermeyeceğim :( Ancak bir yerde buluşup öyle verebilirim. Pek talep olcağını sanmıyorum ama yine de bi denemek için şimdilik 2 ürün koymak istiyorum. Eğer Avrupa Yakası'nda oturuyosanız İstiklal, Cevahir gibi yerlerde, Anadolu Yakası'nda oturuyosanız da Kadıköy, Üsküdar gibi yerlerde buluşabiliriz.


İlk ürün geçen yaz Collezione'dan aldığım ama bir süre giymeyip sonra zayıfladığım için büyük gelen mavi pantolon. Bi tek mağazada denemek için giydim bir de bikaç ay önce denemek için ama malesef büyük geldi. Zayıflamışım yani. Resimde bol paça gibi gözüküyo ama değil. Gayet güzel bi pantolon. Rengini falan çok seviyorum. Zaten bana olsaydı satmazdım bunu :D Fiyat 20 TL. Rengi çok az daha koyu ama bu tona yakın. Not: Önceden yazmayı unutmuşum pantolon 42 beden ama ben aldığımda 38 beden olmama rağmen dar geliyodu 40 bedene de olabilir.

İkinci ürün ise Avon'un Far Away parfümü. Bunu teyzem almıştı bana ama gördüğünüz gibi çok az kullandım. Bunu kullanamayacağım daha fazla. Kokusu güzel ama diğer parfümlerden sıra gelmiyo ve başka parfüm almayı planladığım için sıra buna gelmicek :D Kutusu yok malesef. Fiyat: 20 TL.
Umarım bunlar böylece kalmaz :D Satılmasını istiyorum çünkü kullanmadığım şeylerin bende kalmasını hiç sevmem. Almak isterseniz bu yazıya yorum bırakabilirsiniz veya ayse95gul@gmail.com adresime mail atabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder